last word for you



hmmm kan betul ape yang aku cakap . mula-2 fake then sekarang dah jadi real relation. xpela bukan hak aku na halang dia na couple dgn sape-2 kan?? dah memang bukan jodoh aku dgn dia. na buat cam mane. aku doakan dia hidup bahagia bersama adib too :) sekarang aku dah boleh hidup dgn tenang sbb dah ade orang yang boleh jaga dia selain aku. adib!!aku harap kau jaga dia baik-2 k,aku na kau jaga dia cam mane kau jaga diri kau too.kalau kau permainkan dia.aku orang pertama yang xkan maafkan perbuatan kau .then kalau kau buat dia sedih. aku akan buat kau hidup x senang. aku tak main-2 ok. aku just mengharapkan yang terbaik dari kau ok :)
aku pon dah tak leh contact dia lagi kan. lagipon aku dah janji n bersumpah kat dia yang aku takkan kacau hidup dia lagi . takpe aku paham maybe ade sebab-2 tertentu kenapa dia buat cam too. dengan izin ALLAH S.W.T mungkin 1 hari nnt dia akan explain jugak tentang hal ni. just aku perlu menunggu masa too .

to dy:
you jaga diri baik-2 ok. jaga orang yang u sayang too btul-2. i na mintak maaf kalau i ade buat salah sebelum ni. you belajar betul-2 then graduate dgn cpt ok. just want you to know that u are the best of the best friends. I akan cuba hilangkan perasaan i ni kalau i termampu. i terpakse lakukan ni untuk kebahagian u jugakkan?? i harap u x lupakan i ok :) and i jugak. i janji yang i xkan lupaka u,i xkan lupakan saat kita berkawan :) and i mintak maaf awal-2 kalau x ta mampu untuk hilangkan perasaan cinta i ni kat u. i harap u paham k . sampai sini saje lah . take care you . bubye NUR DYANA <3

No comments:

Post a Comment